Пут најбољих

Она је успешна у свом послу, за који каже да је заправо начин живота, верује у труд и рад, предана је ономе што воли. Наталија Поповић је наша данашња саговорница на тему спорта.

Natalija

Када си почела да тренираш тенис и шта те је заправо привукло овом спорту?
Почела сам да тренирам седам година. Све се десило случајно, шетала сам са мамом и угледала сам рекламу за школицу тениса и тако је све почело.

Када си почела да остварујеш прве резултате и колико су они били успешни?
Први турнир сам одиграла са осам година, а значајније резултате сам почела да остварујем са једанаест година. То су државно првенство до 12. година, затим сам освојила два државна првенства до 18. година и једно сениорско, такође сам представљала своју земљу на олимпијским играма за младе у Холандији, као и у такмичењима за репрезентацију где сам стални члан, на европској листи сам заузимала 35. место.

Који су ти даљи планови?
Планови су ми да пређем са јуниорских на професионалне турније, које ћу почети да играм од априла.

Чиме би се бавила да се професионално не бавиш тенисом?
Сигурна сам да би то опет био неки спорт, јер је то несто што мене испуњава и у чему најбоље видим себе.

Како дефинишеш успех, а како неуспех?
Успех је победити себе, радити на себи, остваривати своје снове, борити се, бити храбар и веровати у себе. Неуспех је ту само да би се успех више ценио.

На који начин прослављаш победе, а како се носиш са поразима?
И једно и друго проживљавам врло скромно у кругу породице и најближих пријатеља. Трудим се да из сваког неуспеха извучем неку поруку.

Ко ти је представљао највећу подршку свих ових година?
Моја породица, пријатељи и пре свега тренери.

Да ли је потребно доста одрицања за овакав успех?
Наравно да јесте, пропустала сам бројне рођендане, екскурзије, излете, али ништа ми није било тешко јер имам свој циљ и тежим ка њему.

Како постижеш сјајне резултате у школи и на терену, а поред тога издвајаш време и за дружење?
Све је ствар организације, која је моја јача страна, али такође имам и велику подршку од професора и директора који поштују мој рад и максимално ми излзе у сусрет.

Верујемо да ће Наталија својим успесима исписивати странице великих, светских новина, али овај интервју за наш „Славуј“ је значајан колико и они, јер даје подстрек другим младим људима Чачка.

Оставите одговор

